کاربرد مکش سیکلونیک

جارو مرکزی آرامین به عنوان اولین و برترین برند جارو مرکزی در ایران را می توان یکی از متفاوت ترین و متمایزترین برندهای جارومرکزی از لحاظ نوآوری و تکنولوژی دانست.مکش سیکلونیک یکی از این فناوری های متفاوت و مجزا است که بعد از آغاز به کار جارو مرکزی زباله ها (ذرات جامد) همزمان با هوای آلوده یا غبار به محفظه مخصوص جارو وارد می شوند سپس جدا سازی انجام می شود.

مکش سیکلونیک

طریقه کارکرد مکش سیکلونیک جارو مرکزی

روش کار سیستم  مکش سیکلونیک جارو مرکزی به این صورت است که ذرات در اثر مکش در  محیط تعبیه شده در جارو به چرخش در می آید. این اقدام منجربه ایجاد یک گرداب محیطی میگردد که در این صورت نیروهای وارد شده به این ذرات در اثر مکش چند برابر نیروهای وارد شده بر هوا است.

بعد از این اقدام جارو مرکزی ذرات جامد به اطراف و جداره های سطل به سمت پایین کشیده می شوند و هوای غبار آلود در قسمت مخروطی تغییر جهت می دهد و سپس به سمت بالا حرکت خواهد کرد. این قسمت وظیفه فیلتر دستگاه است که وارد عمل خواهد شد و غبار را جذب و خروجی جارو مرکزی یک هوای تمیز و بدون گرد و غبار خواهد بود.

تولید کننده های جارومرکزی باید ابعاد و فیلترهایی با فرمول مناسب را انتخاب و تولید نمایند زیرا این فرمول نقش اساسی و حیاتی در کیفیت اقدامات ذکر شده دارد.

جارو مرکزی آرامین با این تکنیک و استاندارد رعایت شده در هر لحظه در جهت بهبود کیفیت جاروهای مرکزی تولید شده این تکنیک را رعایت می کند و از استانداردهای لازم این تکنیک برای بهبود کیفیت جارو مرکزی خود استفاه می نماید تا هدف خود که بهبود کیفت برند آرامین در جهت رضایت مشتریان است محقق نماید.

تجربه کیفیت و تکنولوژی برتر با جاروی مرکزی آرامین

جهت خرید و دریافت مشاوره برای جارو مرکزی آرامین با ما تماس بگیرید.