اگر تا به حال از بالا بردن جاروبرقی سنگین از پله‌ها متنفر بوده‌اید، می‌دانید که چرا جاروبرقی مدت‌هاست یک کار منفور خانه بوده است. راه حل در واقع برای چندین دهه وجود داشته است: فقط یک جاروبرقی مرکزی بخرید!تفاوت جارومرکزی و جاروبرقی بسیار واضح است.

استفاده از جاروبرقی مرکزی هم آسان و هم ساده است، اما بیشتر مردم چیز زیادی در مورد آن نشنیده اند. جاروبرقی های مرکزی اغلب تبلیغ نمی شوند زیرا تولید کنندگان از فروش جاروبرقی های معمولی درآمد بیشتری کسب می کنند، با این حال، جاروبرقی های مرکزی مقرون به صرفه تر از همیشه هستند.
سر و صدای کمتر

اگر تا به حال چرت زده اید یا یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما با صدای غرش قطع شده است، از زمزمه آرام جاروبرقی مرکزی قدردانی خواهید کرد. هنگامی که شما یک جارو مرکزی خریداری می کنید، از اینکه چقدر بی صدا عمل می کند شگفت زده خواهید شد.

تطبیق پذیری

لوله های بلند یک سیستم جارو مرکزی تمیز کردن گوشه های صعب العبور را آسان می کند. حتی می توانید برای تمیز کردن ماشین ها، و حتی مبلمان حیاط به بیرون از خانه خود دسترسی پیدا کنید. هر نیازی که داشته باشید، جارو مرکزی آرامین مدل های متنوعی متناسب با خانه شما دارد.

هوای پاک

یکی دیگر از تفاوت جارومرکزی و جاروبرقی در این است که جاروهای مرکزی به جای اینکه ذرات گرد و غبار را در خود نگه دارند یا مانند جاروبرقی های استاندارد برخی از آنها را بیرون بریزند، به خوبی آن ها را درون خود ذخیره می کنند. اگر آلرژی دارید، آنتی هیستامین مصرف نکنید و به جای آن از جاروبرقی مرکزی استفاده کنید.

نصب آسان

برخی از مردم فکر می کنند که نصب یک جاروبرقی مرکزی نیاز به کار زیادی دارد، مانند کندن دیوارها. با این حال، فرآیند نصب بسیار ساده است .

ظرفیت بزرگتر

جاروبرقی های استاندارد کیسه های کوچکی دارند که باید مرتباً تعویض شوند. قوطی‌های موجود در یک سیستم مرکزی، عمر طولانی‌تری دارند، که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه شما می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه خرید یک جاروبرقی مرکزی می تواند خانه و سلامت شما را بهبود بخشد با کارشناسان آرامین تماس بگیرید!

همه چیز در مورد جارومرکزی 2 (1)